Hoşgeldiniz!


NOT:Bu sitede yer alan fotoğrafların ve yazıların hiçbiri alıntı değildir.Hepsi bana aittir.


27 Ağustos 2011 Cumartesi

Kırkyama motif teknikleri 3



Sevgili kırkyama seven dostlar

Motif teknikleri özellikle önemli bir konu
zira daha büyük ve daha karışık motifleri yapabilmek için öncelikle bu basit teknikleri öğrenmek gerek.Özellikle bu tekniklerde ölçü çok önemli.(Her zaman belirttiğim gibi dikiş payı mutlaka 1 cm olmalı).Yapmak istediğiniz projeye uygun ölçüleri özel olarak benden mesaj yoluyla isteyebilirsiniz.Her zaman yardımcı olurum.
Tüm ölçüleri detaylı olarak inşallah ileride yayınlamayı düşündüğüm kitaplarımda vereceğim.Bu motifleri mutlaka deneyin...Ama sizi uyarayım,bir kere bu işe bulaşırsanız bir daha bırakamazsınız:))Hepinize kolay gelsin.


















































2 yorum:

  1. Merhaba,''.Ama sizi uyarayım,bir kere bu işe bulaşırsanız bir daha bırakamazsınız'' cümlenizden gireyim. Haklısınız.Ben 6 yıl önce bulaştım ve halen bu hastalıktan kurtulamıyorum.Hatta daha da ilerledi, vücudumun her noktasını sardı:)) Gitmediğim sergi kalmadı. Hepsinin fotoğraflarını çekip Facebook sayfamda yayınladım.Tanıştığım bütün öğretmenlere sayısız soru sordum, bilmediğim bir çok teknik öğrendim. Sizin sayfanızı da büyük bir merakla izliyorum. Paylaşımlarınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. İlginize ben teşekkür ederim.İlerleyen zamanlarda inşallah kırkyama videolarımı da burada yayınlayacağım.

    YanıtlaSil