Hoşgeldiniz!


NOT:Bu sitede yer alan fotoğrafların ve yazıların hiçbiri alıntı değildir.Hepsi bana aittir.


14 Aralık 2013 Cumartesi

Seminole teknikleri 1

Bugün seminole tekniklerinden bahsetmek istiyorum.Aslında şeritli kesme dediğimiz tekniklerdir bunlar.Yapımı gayet basit.Aşağıda ölçülerini de verdim.Bu teknikleri anlatmaya devam edeceğim.Bu tekniği istediğiniz yerde kullanabilirsiniz.(Tabi her zamanki gibi dikiş payı 1 cm dir.)
Kolay gelsin...

Öncelikle resimde gördüğünüz gibi 5 cm , 4 cm ve 3 cm lik şeritlerden 84 cm kesip hazırlayalım.

Resimdeki gibi dikip,şeritleri birleştirelim.(Dikiş payı 1 cm olarak)

Güzelce ütüledikten sonra resimdeki gibi genişliği 3 cm olan parçalar kesiyoruz.

Bu parçaları resimdeki gibi biri ters biri düz olacak şekilde dikerek birleştiriyoruz.

Güzelce ütülüyoruz.

Kenarlarına da istediğimiz renk ve kalınlıkta şeritleri dikerek bitiriyoruz.




3 yorum:

  1. Bunu ilk fırsatta deniycem Ellerinize sağlık takipçinizim artık.Nacizane beni,mde yemek sayfam var beklerim sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  2. okdar memnun ve mutlu oluyorumki kelimelerle anlatamam ellerinize yüreğinize sağlık bende yapayım paylaşıcam sizlerle çok çok teşekkürler benim en çok ölçülere ve şemaya ihtiyacım var çok yardımcı oluyosunuz sağolun ....

    YanıtlaSil