Hoşgeldiniz!


NOT:Bu sitede yer alan fotoğrafların ve yazıların hiçbiri alıntı değildir.Hepsi bana aittir.


13 Haziran 2012 Çarşamba

Çok Amaçlı Sepet

Bu projede geri dönüşüme güzel bir örnek olabilecek plastik su şişesinden sepet yapımını anlatmaya çalışacağım.Bunu yoğurt kabıyla da yapabilirsiniz..Veya evinizde kullanmadığınız ya da eskimiş herhangi bir kutuya da bunu uygulayabilirsiniz..
Bunu çorap sepeti olarak kullandım..Siz içine istediğinizi koyabilirsiniz.





5 lt lik su şişesi kullandım.


Yaklaşık 16 cm ölçüp,üst kısmını kesip çıkardım.

Kestiğim su şişesini ölçtüm ve dikiş payları ile birlikte 56 cm x 17,5 cm  ve 56 cm x 10 cm lik kumaşları da kestim.

56 cm x 3 cm lik biyelik kumaşı kestim ve ikiye katlayıp,ütüledim.

Kestiğim parçaları resimdeki gibi diktim.

Üstüne yo yo dan yaptığım süsleri de diktim.


İkiye katlayıp kenarından diktim.Tüp şekli oluştu.


Üst parçayı içine doğru kıvırdım ve plastik sepete yerleştirdim.





5 yorum:

  1. çok güzel aynı şeyi yaptım ben de..

    YanıtlaSil
  2. ekiden 5 litrelik zeytinyağı kutularını temizleyip,bir yığın uğraş verip evimin her odasına çöp kutusu yapardım .halen de onları kullanıyorum..bu bidonlar çok iyi oldu..

    YanıtlaSil
  3. bahar selimgil14 Haziran 2012 05:12

    Evet eskiden zaten hiçbir şey atılmazdı.Ben hala da atmıyorum:))

    YanıtlaSil
  4. muhteşemsiniz açıkcası çok begendim ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  5. Her yaptığınız süper oluyor zaten :)

    YanıtlaSil